Door: Redactie Golfersmagazine Fotografie: Golfsupport.nl
World

ING gaat nog twee jaar door

De private banking-tak van het concern is in ieder geval tot en met 2020 sponsor van de NGF en het KLM Open.

‘Na drie succesvolle sponsorjaren wil ING Private Banking samen met de NGF, KLM en organisator TIG Sports de golfsport verder blijven vernieuwen’, schrijft ING in een persbericht. 

Grappig is dat ING zonder blikken en blozen met het thema 'Handicap omlaag, spelplezier omhoog' meent het plezier van de golfers te kunnen vergroten. Als het lukt, is dat namelijk het gevolg van het NGF-beleid en de bijbehorende vernieuwende programma's.

Bovendien: Golfers Magazine heeft al dertig jaar (…) het motto ‘Beter Spelen Is Meer Plezier en Meer Plezier is Beter Spelen’.  Leuk dat een grote bank leentjebuur speelt bij het enige onafhankelijke golftijdschrift van Nederland. Ongevraagd en zonder enige bronvermelding. Dat dan weer wel.

‘Als sponsor van de Nederlandse golfsport kijkt ING Private Banking uit naar de komende jaren en specifiek naar de 100ste editie van het KLM Open in 2019 op The International in Badhoevedorp’, besluit ING het persbericht’.

Daar kun je het gelukkig niet mee oneens zijn.

Ook gelukkig: KLM is eveneens in ieder geval nog twee jaar hoofdsponsor van het Open. Volgend jaar op The International en in 2020 op Bernardus.

Gerelateerd nieuws