Duca del Cosma lanceert de ‘KLM Open’-golfschoen

De schoen is beschikbaar in twee kleuren blauw met wit en heeft, als knipoog naar de hoofdsponsors, oranje veters.

duca

Duca del Cosma lanceert de ‘KLM Open’-golfschoen

KLM’s Harm Kreulen, Senior Vice President Commercial Division Benelux (links) en Carl Stal, managing director van ING Private Banking Private Wealth & Asset Management (rechts), beiden hoofdsponsor van het KLM Open-golftoernooi, waren aanwezig bij de presentatie van de kleding die 1.300 vrijwilligers tijdens de belangrijkste golfwedstrijd van Nederland zullen dragen.

Het 99e KLM Open, één van de oudste toernooien van de Europese Tour, wordt van 13 tot 16 september gespeeld op golfbaan ‘The Dutch’ in Spijk.

Frank van Wezel, eigenaar van Duca del Cosma, kledingsponsor van het KLM Open en fabrikant van modieuze golfschoenen, verraste de aanwezigen met de lancering van een speciaal door de Italiaanse ontwerper Baldovino Mattiazzo ontworpen ‘KLM Open’-golfschoen. De schoen is beschikbaar in twee kleuren blauw met wit en heeft, als knipoog naar de hoofdsponsors, oranje veters.

De ‘KLM Open’-golfschoen is vanaf juli verkrijgbaar in de pro shops en op de web-shop van Duca del Cosma www.ducadelcosma.com