Dom Pedro Golf gelanceerd

Golf in Vilamoura moet een nog betere ervaring worden.

Met de lancering van Dom Pedro Golf Golf wordt een van de bekendste logo's uit de golfwereld van de borden verwijderd.

Iedereen die wel eens in de Algarve is geweest, kent het logo van de boom met daarin een golfer verwerkt die jarenlang het beeldmerk vormde voor de banen van de Oceanico Group. Met de overname van de banen in Vilamoura door de hotelketen is het tijd voor een nieuw beeldmerk.

'Met de introductie van ons nieuwe merk Dom Pedro Golf geven we niet alleen invulling aan de zakelijke belangen van onze groep, maar geven we tegelijkertijd een signaal dat we aan een nieuw tijdperk voor onze vijf banen in Vilamoura zijn begonnen', zegt Stefano Saviotti, de president van de Dom Pedro Hotels.

Na de overname van de banen Victoria, Old Course, Milennium, Pinhal en Laguna eind vorig jaar was het even stil en werd goed de tijd genomen om over de nieuwe koers na te denken. Die weg is nu gevonden met een nieuw logo, nieuwe websites en een nieuw elan voor de golfbanen.

'We zijn een weg ingeslagen die ons in staat stelt de ervaring van onze golfgasten verder te verbeteren en het serviceniveau nog verder te verhogen. We willen de visie die wel al jaren hebben voor onze hotels, nu ook overbrengen op de banen in een van de meest geliefde golfbestemmingen van de wereld. We zullen er alles aan doen om – nog meer dan we al zijn – de meest complete golfbestemming van Europa te worden.'

De boom in het logo is vervangen door een paard en een leeuw.

(persbericht)